Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

Πως κάνω tag τους φίλους μου, σε φωτογραφία της σελίδας μου;

Εδώ και μήνες ψάχνω τρόπο να κάνω  tag τους φίλους μου σε δημοσιεύσεις της σελίδας μου. Είχα δοκιμάσει τα πάντα, τι @  έβαζα μπροστά, τι αναζητήσεις έκανα στο google στα ελληνικά και στα αγγλικά, τίποτα. Οι λύσεις που πρότειναν οι χρήστες μεταξύ τους δε δούλευαν.  Τελικά κατάφερα να βρω την άκρη  χθες, αλλά για ταγκ σε φωτογραφία, όχι ποστ κειμένου. Τελικά ήταν πολύ απλό. Αφού ανέβασα τη φωτογραφία, επέστρεψα στη σελίδα μου αλλά με το προσωπικό προφίλ μου, όχι ως σελίδα και πάτησα επάνω στη φωτογραφία μου. Επέλεξα "επεξεργασία" και στα πινακάκια που άνοιξαν, συμπλήρωσα το "με ποιον ήσασταν" βάζοντας τα ονόματα των φίλων μου. Πάτησα "τέλος επεξεργασίας και... problem solved!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...